Triphala 300 mg 120 kapsułek MEDVERITA
Cena regularna:
29,90 zł
towar niedostępny
Opis
TRIPHALA
EKSTRAKT 40% TANIN
120 kapsułek
Triphala to ajurwedyjska mieszanka przygotowana w równych proporcjach z trzech rodzajów owoców: Amli, Bahera oraz Migdałecznika. Preparat zawiera wyciąg z tych owoców standaryzowany na obecność 40% tanin.
Wysoką zawartość substancji czynnej uzyskano drogą ekstrakcji owoców.
Ekstrakt wykorzystywany w naszym preparacie jest opracowany przez firmę Sabinsa Corporation, a jego jakość została potwierdzona licznymi badaniami klinicznymi.
W każdej kapsułce znajduje się 300 mg tego ekstraktu, w tym aż 120 mg tanin.
Składniki: Triphala, czyli mieszanka ekstraktów z owoców (Phyllanthus emblica, Terminalia chebula, Terminalia bellirica ) standaryzowana na 40% tanin, żelatyna (otoczka kapsułki).
Producent:
Medverita Group Paulina Schroeder
ul. Smolki 5/LU5
Kraków 30-513
Dzięki zastosowaniu odpowiednich procesów technologicznych w składach naszych preparatów nie występują substancje takie jak:
- sole magnezowe kwasów tłuszczowych
- wodofosforan wapnia
- ditlenek krzemu
- celuloza mikrokrystaliczna
Bez syntetycznych substancji pomocniczych!
Bez konserwantów!
Bez aromatów i barwników!
Porcja zalecana do spożycia w ciągu dnia: 2 kapsułki dziennie, najlepiej w trakcie posiłku.
Porcja dzienna zawiera:
- Triphala ekstrakt 40% - 600 mg
w tym:
taniny - 240 mg
Zawartość netto: 120 kapsułek / 45,2 g
Masa kapsułki: 376 mg
Przechowywanie: w temperaturze poniżej 25°C, w oryginalnym opakowaniu w celu ochrony przed światłem i wilgocią.
Uwagi: nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji. Przechowywać w sposób niedostępny dla małych dzieci. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Utrzymanie prawidłowego stanu zdrowia wymaga zrównoważonego odżywiania i prowadzenia zdrowego trybu życia.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.